Четвер, 14.11.2019, 14:27
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Наша адреса
Дніпропетровська область
Широківський район
с.Гречані Поди
вул.Шкільна,28
телефон - 2-34-16
Зворотній зв"язок

Класні керівники

 

Методичне об'єднання класних керівників

 

Головна проблема над якою працює МО у 2019-2020 н.р. «Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору»
Ботузов Денис Юроійович Голова МО Спеціаліст
 Шахно Катерина Михайлівна Класовод 1 класу Спеціаліст вищої категорії, Старший вчитель Виховна проблема класу «Виховання культури поведінки молодших школярів»
Дубок Марина Василівна Класовод 2 класу Спеціаліст вищої категорії Виховна проблема класу «Виховання основ етичної культури молодших школярів»
 Колпакова Олена Володимирівна Класовод 3 класу Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист Виховна проблема класу «Морально-етичне виховання молодших школярів»
 Семенова Надія Ярославівна Класовод 4 класу Спеціаліст,Старший вчитель Виховна проблема класу «Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів»
Розумна Ірина Миколаївна  класний керівник  11 класу Спеціаліст
 вищої категорії, Старший вчитель. Виховна проблема класу: "Виховання високоморальної соціально – активної та національно свідомої особистості, яка наділена громадянською відповідальністю, духовними цінностями, патріотичним почуттям.!"

Ботузов Юрій Миколайович Класний керівник 7 класу Спеціаліст вищої категорії  Виховна проблема класу «Формування особистості та самовиховання учнів,засвоєння ними основ християнської та загальнолюдської моралі,звичаїв і традицій рідного народу,зміцнення любові до України»
 Мартинова Валентина Анатоліївна Класний керівник 5 класу Спеціаліст, Старший вчитель Виховна проблема класу «Виховання толерантності у класному колективі через колективні творчі справи»

 Бриль Тетяна Олександрівна Класний керівник 9 класу Вчитель вищої категорії Виховна проблема класу «Формування особистості школяра через засоби морально-етичного виховання»
Мусієнко Валерія Вікторівна Класний керівник 6 класу Спеціаліст Виховна проблема класу "Формування в учнів вміння товаришувати та толератного ставлення один до одного".
Силадій Юлія Олексіївна Класний керівник 8 класу Спеціаліст I категорії Виховна проблема класу "Формування учнівського колективу через відповідальне ставлення до навчання".
Шевченко Ганна Миколаївна Класний керівник 10 класу Спеціаліст вищої категорії, Старший вчитель Виховна проблема класу "Формування громадської свідомості в умовах сучасної школи".

 

 

 

                                                                 План роботи на 1 семестр 2019-2020н.р.
 Вересень .    Тема: Основні напрямки виховної роботи на 2019-2020 навчальний рік.
Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впроваджені комплексної виховної програми, його функції, надати методичні рекомендації.
 Питання для обговорення 1. Задачі школи, основні напрямки виховної роботи. 2. Планування виховної роботи в класі й школі. 3. Огляд сучасної літератури з питань виховання. 4. Інформація про нормативні документи в допомогу класному керівнику.
Листопад       Тема: Вчитель – учень: налагодження партнерства та учнівського самоврядування. Системний підхід до розв’язання проблеми формування активної громадянської позиції учнів.
 Мета: розробка шляхів розвитку ефективного учнівського самоврядування, знаходження точок дотику вчительської й дитячої організації, формування у педагогів уяви про можливі варіанти ефективної організації самоврядування у класному колективі.
 Питання для обговорення: 1.Методична панорама: «Сучасні виховні технології та моделі органів учнівського самоврядування класних колективів. Використання можливостей дитячо-юнацьких обєднань для посилення ролі громадянського й духовно-морального виховання». 2. Діагностичний моніторинг «Погляд батьків та учнів на учнівське самоврядування». 3. Ток-шоу «Організація ефективного функціонування органів учнівського самоврядування» 4. «Енциклопедія: Структури, діяльність та практичні поради для роботи з учнівським самоврядуванням». 5. Палітра досвіду: «Портфоліо як засіб оцінки особистих досягнень учня».
 
                                              
Корисні посилання












Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання