Неділя, 15.09.2019, 11:32
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Наша адреса
Дніпропетровська область
Широківський район
с.Гречані Поди
вул.Шкільна,28
телефон - 2-34-16
Зворотній зв"язок

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Методичні рекомендації щодо створення «Атестаційного портфоліо» педагога «Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнен
24.02.2012, 19:03
Методичні рекомендації щодо створення «Атестаційного портфоліо» педагога


«Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду.

«Атестаційне портфоліо» педагог готує на основі «професійного портфоліо», в якому накопичуються найкращі матеріали його професійної діяльності за міжатестаційний період.

Створення і комплектування «Атестаційного портфоліо» передбачає відбір матеріалів, які ілюструють результативність роботи педагога.


І. Титульна сторінка:

1. Назва закладу, установи, де працює педагог (зверху);

2. Тема досвіду (всередині);

3. Прізвище, ім’я та по батькові педагога;

4. Посада;

5. Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (у правому нижньому куті);

6. Місто, рік (знизу)

ІІ. Відомості про педагога:

1. П.І.Б.

2. Дата народження

3. Освіта(що саме і коли закінчив, фах за дипломом);

4. Місце роботи, посада;

5. Загальний стаж педагогічної роботи;

6. Стаж роботи на даній посаді;

7. Державні нагороди, звання;

8. Дата, форми та результати підвищення кваліфікації;

9. Дата, результати попередньої атестації;

10. На що претендує.

ІІІ. Атестаційний лист попередньої атестації (ксерокопія)

ІV. Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації (ксерокопія)

V. Анотація.


Анотація – коротка характеристика опису досвіду, у якій стисло викладається зміст досвіду, дається його оцінка.

Анотацію готує керівник шкільного методичного об’єднання (обсяг 1 сторінка). Алгоритм написання анотації:

Загальні дані про педагога.
Рівень професіоналізму.
Робота над темою досвіду.
Результати пошуково-творчої діяльності;
Знання індивідуально-психологічних особливостей учнів.
Шляхи реалізації даної теми досвіду.
Впровадження методів, прийомів та педагогічних технологій в практичну діяльність (що саме?);
результативність досвіду (досягнення учнів) та репрезентативність досвіду (де, коли, ким заслуховувався, вивчався, впроваджувався тощо).

VІ. Відгук на професійну діяльність працівника готує заступник директора з НВР.

Структура відгуку про досвід роботи педагога _________з теми ____ :

Відзначити творчий підхід до процесу навчання, викладання та виховання.
Рівень науково-теоретичної підготовки.
Рівень інтенсифікації і результативності проведених уроків.
Організація і результативність навчальної та позакласної роботи з обдарованими дітьми.
Різномаїття форм і методів, прийомів роботи.
Результативність роботи педагога в площині даної теми.
Висновки, рекомендації
VІІ. Опис досвіду роботи педагогом (самоаналіз досвіду роботи) (обсяг не менше 5 сторінок)

В самоаналізі висвітлюється тема досвіду, розкривається основна педагогічна ідея досвіду, технологія реалізації, інноваційна значущість цієї теми та її складових.

Алгоритм опису досвіду педагога.

1. ВСТУП. Наукове обґрунтування обраної теми:

- актуальність;

- провідна ідея досвіду

- місце, роль і значення даної проблеми в діяльності школи, автора;

- пріоритети, що впливають на розв’язання зазначеної проблеми;

- шляхи вирішення завдань;

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Система роботи педагога.

Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду, узагальнення результатів, щодо створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв’язків педагогічних напрацювань і здобутків в послідовності:

- розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду;

- зміни у роботі протягом періоду апробації педагогічних технологій, різних форм, методів и прийомів педагогічної діяльності;

- визначення ефективності застосованих педагогічних технологій, методів, прийомів тощо;

- чим конкретно визначаються досягнення;

- як усі заходи, зміни в діяльності педагога позначились на кількісних та якісних результатах.

3. ВИСНОВКИ:

- оцінка одержаних результатів роботи;

- результативність роботи над зазначеною темою за міжатестаційний період (реальний приріст знань, умінь, навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково-методичної роботи в навчальному закладі, місці, тощо);

- визначення проблем та шляхи їх рішення;

- визначення перспектив своєї роботи.

VІІІ. Бібліографія. Даний розділ повинен містити список використаної літератури

(оформляється згідно з загальноприйнятими правилами).

ІХ. Додатки.

До складу додатків можуть входити:

- матеріали, що відображають методичну роботу автора (не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програм, спецкурсів, факультативів, творчі проекти);

- різноманітні дидактичні і роз даткові матеріали, тематичні схеми, таблиці, макети посібників, міні-хрестоматій, збірників тощо;

- авторські видання та публікації

Х. Результативність педагогічної діяльності (відповідно до Інформації про фахову діяльність педагогічного працівника у таблицях).

ХІ. Матеріали, які підтверджують результати професійної діяльності (грамоти, дипломи, сертифікати, тощо) за міжатестаційний період. 

Категорія: Мої файли | Додав: zoCu
Переглядів: 586 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Корисні посилання












Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання