Понеділок, 23.09.2019, 22:17
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Наша адреса
Дніпропетровська область
Широківський район
с.Гречані Поди
вул.Шкільна,28
телефон - 2-34-16
Зворотній зв"язок

Каталог статей

Головна » Статті » Основні

Функціональна модель інноваційної системи естетичного виховання

     Функціональної  моделі інноваційної

                                            системи естетичного виховання

                                            І етап   Знайомство  з  театром

1 клас.  Герої казок в гостях у дітей (діалог);    2 клас. «Чарівні іграшки»( ляльковий театр)

 3 клас.  «Ми – актори»( дитячий театр)            4 клас.»Світ народної драми»( дитячий фольк.)             Учні початкової школи знайомляться з театром, його видами, правилами поведінки у театрі, вивчають театральний словничок, готують лялькові іграшки та пристрої для театрального дійства разом з учителем, батьками, друзями. Неодноразове відвідування дитячого і ляль -кового театрів м. Кривого Рогу прищепило учням любов до професії актора, хочуть бути схожими на них, повторюють їх при дитячих постановках.

   В.О.Сухомлинський писав:» Мистецтво – це час і простір, в якому живе краса людського духу. Як гімнастика виправляє тіло, так мистецтво виправляю душу.»

   Прекрасне активно формує суспільно – естетичний ідеал, виражаючи його в художніх образах, за допомогою яких соціальні ідеї, моральні норми, естетичні цінності суспільства перетворюються в особистий досвід людини, яка сприймає цей образ в органічні набутки її характеру. 

                             ІІ етап  Цінності людського життя

5 клас.  « Етика родинного виховання «                            6 клас. «Природа – джерело прекрасного»

7 клас .  «Історія рідного краю»                                          8 клас. «Народознавство»

9 клас.   «Естетика – наука про прекрасне»

          Формування ціннісних орієнтирів підростаючого покоління – одна з   актуальних   проблем  сучасного виховання, пошук ідеалу і себе  в ньому -  свідчать про те , що цей віковий період є вирішальним у становленні і утвердженні морально зрілої особистості.

   Система курсів за вибором «Цінності людського життя»  - сприяють виробленню стратегії та законів особистісного зростання, розумінню й сприйняттю навколишнього світу, краси свого часу, свого народу; визначити своє покликання і місію у житті, знайти справу, якій можна присвятити сили і здібності.                      

       Одним із основних завдань, які ставить перед собою сільська школа – випустити розвинену компетентну особистість, яка зможе сміливо іти по стежині самостійного дорослого життя; уміти зважувати всі «за» і «проти»; бути комунікабельною особистістю; аналізувати дії та вчинки людей; бути патріотом своєї рідної держави, будівником особистого життєвого проекту щасливого майбутнього, пам»ятати про єдність трьох систем ПРИРОДА-СУСПІЛЬСТВО-ЛЮДИНА.

                   ІІІ етап.       Етика  і естетика  сімейного  життя

10 клас. «Культура спілкування»                                            11 клас.»Етика сімейного виховання»

   Курси за вибором «Етика і естетика сімейного життя» у своєю контексті мають переконання, що найуспішнішою буде життєдіяльність особистості, яка розглядатиме її як творчий, мистецький акт. Таке світосприйняття перетворює звичайну людину на митця, а її життя – на витвір мистецтва. Зрозуміло, що це світосприйняття базуватиметься не на ілюзіях, мріях та вигадках, а на реальних якостях особистості. Робота у проектах дає змогу старшокласникам самостійно, творчо підійти до підбору та пошуку матеріалу, який би розкривав сутність теми проекту від теорії до практики, від минувшини до сьогодення, від індивідуального до суспільного.   Почувати себе впевненим у вирі сучасних подій це –  мрія сучасного випускника і в цьому є сенс.

9.Упровадження інноваційної розробки. Створення оптимальних умов для здобуття доступної якісної освіти та підвищення рівня навчальних досягнень учнів; систематизувати впровадження в навчально-виховний процес методики проектної діяльності; продовжити тісний зв»язок із закладами, які б сприяли розвиткові компетентної особистості та підвищували культурний рівень розвитку учнів; створення все можливих умов для розвитку природних задатків та нахилів учнів школи; систематизація курсів «Основи життєтворчості», співпраця із закладами освіти,з метою розповсюдження інноваційної системи естетичного та екологічного виховання особистості учнів.

 

 

                   

 

 

Категорія: Основні | Додав: zoCu (28.10.2011)
Переглядів: 584
Корисні посилання












Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання